Materiały do utrwalenia - luty

  1. Piosenka ,,Pieski małe dwa’’

https://www.youtube.com/watch?v=a6P3xYgZaU4

 

Pieski małe dwa

chciały przejść przez rzeczkę

Nie wiedziały jak,

znalazły kładeczkę

kładka była zła,

skąpały się pieski dwa

 

Si bon, si bon

Si bon, si bon lalalalalalala

 

Pieski małe dwa

poszły raz na łąkę

Zobaczyły tam

czerwoną biedronkę

A biedronka ta

mnóstwo czarnych kropek ma

 

Si bon, si bon lalalalala

Si bon, si bon lalalalalalala

 

Pieski małe dwa

wróciły do domu

O przygodzie swej

nie rzekły nikomu

Wlazły w budę swą,

teraz sobie smacznie śpią

 

Si bon, si bon lalalalala

Si bon, si bon

 

Teraz sobie smacznie spią

Teraz sobie smacznie spią

Teraz sobie smacznie spią

Teraz sobie smacznie spią

 

Si bon, si bon

 

  1. Piosenka ,,Red, Yellow, Green, Blue''

https://www.youtube.com/watch?v=aMTIm-D1l54

Red, yellow, green, blue.
Red, yellow, green, blue.
Red.
Yellow.
Green.
Blue.

Red, yellow, green, blue.
Red, yellow, green, blue.
Red.
Yellow.
Green.
Blue.

Red is the color of an apple.
Yellow is the color of the sun.
Green is the color of a four leaf clover.
And blue is the color of the sky above.

Red, yellow, green, blue.
Red, yellow, green, blue.
Red.
Yellow.
Green.
Blue.

Red, yellow, green, blue.
Red, yellow, green, blue.
Red.
Yellow.
Green.
Blue.

  1. Piosenka ,, How's the weather? ‘’

https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew

How's the weather?

How's the weather?

How's the weather today?

Is it sunny?

Is it rainy?

Is it cloudy?

Is it snowy?

How's the weather today?

 

Let's look outside.

How's the weather?

Is it sunny today?

 

Let's look outside.

How's the weather?

Is it rainy today?

 

Let's look outside.

How's the weather?

Is it cloudy today?

 

Let's look outside.

Is it snowy today?

 

How's the weather?

How's the weather?

How's the weather today?

Is it sunny?

Is it rainy?

Is it cloudy?

Is it snowy?

How's the weather today?

 

  1. Co należy utrwalać:

- porządkowanie przedmiotów od najmniejszego do największego i odwrotnie.

- nazwy kolorów

- przeliczanie w zakresie 5

- rysowanie po śladzie

- łączenie w pary

- rozwijanie orientacji w schemacie ciała i przestrzeni