BIEDRONKI
GRUPA III .png)
wychowawczynie: Pani Ewelina, Pani Iwona
pomoc: Pani Marta
Akcja Ogródki
Szanowni Państwo,
Nasze przedszkole zostało zgłoszone do akcji: „Ogródki ze smakiem”. Zwycięskie przedszkole wygra piękne ogródki do zajęć dla dzieci – uprawy roślin. Prosimy o udostępnianie i głosowanie – 1 głos na dzień.
https://www.electrolux.pl/local/ogrodki-ze-smakiem/?utmcampaign=taste-campaign&utmsource=facebook&utm_medium=social&utm_content=rkoogrodki2022_traffic#1359209
Ogłoszenie - słodycze w przedszkolu
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku ze zmianą zasad epidemicznych związanych z Covid- 19,
od dnia 18. 03. 2022 r. do przedszkola można przynosić słodycze,
w celu podzielenia się z kolegami i koleżankami.
Wszystkie przyniesione słodycze należy przekazać wychowawcy grupy.
W związku z zapewnieniem bezpieczeństwa dzieci prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi
na nie zostawianie słodyczy w szatni i ubraniach dziecięcych.
Z uwagi na ograniczone możliwości spotkań z nauczycielami grupy, przypominamy Państwu adres mailowy, poprzez który można się z nami kontaktować.
ps77bialystok.motylki@interia.pl
Prosimy również o uważne i sukcesywne sprawdzanie ogłoszeń zawartych na stronie internetowej przedszkola
.png)
Harmonogram zajęć dodatkowych:
- poniedziałek - mażoretki
- wtorek - religia katolicka
- środa- szachy
- czwartek - zajęcia sportowe z akcentem piłki nożnej Kinder Coach
- piątek - taniec mix, religia prawosławna
Trwają zapisy!
Jak zapisać? - mailowo na adres grupy III lub poprzez zgłoszenie Paniom dyżurującym.
WSZYSTKIE ZAJĘCIA DODATKOWE REALIZOWANE W NASZEJ GRUPIE
ODBYWAJĄ SIĘ W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH
System nagradzania i konsekwencji złego zachowania w grupie III „Biedronki”
Dzieci potrzebują precyzyjnego określenia, co jest dozwolone, a czego nie wolno. Opracowując wspólnie z nimi "Kontrakt grupowy" musimy zarówno wspierać i motywować je do przestrzegania obowiązujących norm i zasad, jak również konsekwentnie go egzekwować.
Formy nagradzania zachowań respektujących ustalone normy i zasady:
- pochwała wobec grupy,
- pochwała indywidualna,
- pochwała przed rodzicami,
- atrakcyjne spędzanie czasu, atrakcyjna zabawa w grupie według pomysłu dzieci,
- darzenie dziecko szczególnym zaufaniem np. zwiększając zakres jego samodzielności,
- drobne nagrody rzeczowe, np. emblematy uznania (odznaka, order),
Nagradzamy za:
- stosowanie ustalonych umów i zasad,
- wysiłek włożony w wykonanie pracy, zadania,
- wypełnienie podjętych obowiązków,
- bezinteresowną pomoc innym,
- stosowanie zasad ochrony przyrody,
- aktywny udział w pracach grupy.
Po ustaleniu norm postępowania powinniśmy także ustalić konsekwencje za brak podporządkowania się im.
Formy konsekwencji za niestosowanie się do ustalonych wspólnie zasad:
- zwrócenie uwagi – upomnienie słowne przez nauczyciela
- rozmowa z dzieckiem – dziecko wypowiada się na temat jego niepoprawnego zachowania, wskazuje regułę którą złamało, przeprasza kolegę/koleżankę z grupy,
- odsunięcie dziecka na krótki czas od zabawy – posadzenie przy stoliku (tzw. krzesełko przemyśleń),
- wyrażenie swego smutku i niezadowolenia z zachowania dziecka,
- tłumaczenie i wyjaśnienie przez nauczyciela (przedstawienie następstw złego zachowania, przypomnienie zasad panujących w grupie),
- zastosowanie aktywności mającej na celu rozładowanie negatywnych emocji,
- poinformowanie rodziców o przewinieniu.
Konsekwencje stosujemy za:
- nieprzestrzeganie ustalonych norm i zasad współżycia w grupie i przedszkolu,
- stwarzanie sytuacji zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu własnemu i innych,
- zachowania agresywne,
- niszczenie wytworów pracy innych, ich własności,
- celowe nie wywiązanie się z podjętych obowiązków.
BLOG
Informujemy Rodziców wychowanków, iż w okresie wakacyjnym w miesiącu lipcu 2022 r przedszkolu będą funkcjonowały grupy łączone z uwagi na zapowiadaną niższą frekwencję dzieci oraz wykorzystywane urlopy wypoczynkowe pracowników.
>> więcej ...
W związku ze zgłaszanymi pojedynczymi przypadkami wystąpienia wszawicy wśród dzieci , prosimy rodziców wychowanków o podjęcie działań profilaktycznych i wykazanie dbałości w zakresie codziennego sprawdzenia czystości skóry głowy i włosów u dziecka.
>> więcej ...
Zabawy z elementami kodowania mają na celu wszechstronny rozwój dziecka, zwracają uwagę na kształtowanie zadaniowego podejścia do stawianych problemów oraz umiejętność pracy zespołowej.
>> więcej ...