Materiały do utrwalenia - kwiecień
Piosenka ,,Magiczne miejsce”
wychowawczynie: Pani Karolina, Pani Jolanta
pomoc: Pani Marta
=================================================================
Ogłoszenia:
Warsztaty mydlarskie dla dzieci
23 maja 2024 r. odbędą się warsztaty mydlarskie, podczas których dzieci wykonają samodzielnie mydełka z ziołami i kwiatami w prezencie z okazji Dnia Matki. Warsztaty poprowadzi Pani Małgorzata Dobrzyńska.
koszt warsztatów: 30 zł/od dziecka
11 czerwca 2024 r odbędzie się wycieczka do Zaścianka Dobrzyńskich (miejscowość Góra/koło Krypna położonego w malowniczej Dolinie Narwi )
Koszt: 70 zł/od dziecka (warsztaty + autokar)
Cel wycieczki: relaks w sielskim klimacie i miłej atmosferze w bliskim kontakcie z przyrodą.
Program wycieczki: „ Chlebem i solą”. W programie:
Dzieci na wycieczce będą miały zapewniony prowiant z przedszkola.
Koszt warsztatów oraz wycieczki to 100 zł. Prosimy o przynoszenie podanej kwoty - bez reszty. Dziękujemy :)
Kwiecień - miesiącem autyzmu
Zapraszam Państwa do zapoznania się z materiałem filmowym:
https://www.youtube.com/watch?v=vBXEec1dv6Q
https://terazwy.pl/projekty_13_podajdalej.php?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw8diwBhAbEiwA7i_sJUVgk-7Ri5erWIBGEV-Gh3jJ6UBDisjgr0m5DOQrDMfH7UEseYqu7RoCaEgQAvD_BwE
https://www.youtube.com/watch?v=bBWel0S7J6Y
„Bezpieczna przystań. Znaczenie dorosłych w rozwoju dzieci”,
Zapraszam tych wszystkich,
którzy chcą poprawić swoją komunikację w rodzinie i lepiej zrozumieć dzieci
Anna Resler-Moskwa, psycholog, psychoterapeuta
materiał pochodzi z: konferencji Ogólnopolskiej „Przedszkolne Pryzmaty” 2023 r.
https://www.youtube.com/watch?v=fg3qbLA7rMY
Konkursy:
Konkurs plastyczny pt. ,,Z Kubusiem Puchatkiem przez świat":
- organizator: Przedszkole Samorządowe nr 52 KUBUSIA PUCHATKA Zespołu Przedszkoli nr 4
- technika prac: dowolna, płaska, format A3 lub A4 (prace oprawione); samodzielnie wykonana przez dziecko
- termin dostarczenia do naszej grupy 24.04.2024 r.
=================================================================
Podziękowania:
Serdecznie dziękujemy
Pani Annie Szwęch za podarowanie dzieciom śniadaniówek oraz kolorowanek.
Pani Natalii Wasiluk za podarowanie materiałów do prac plastycznych.
Pani Anecie Barżykowskiej za podarowanie zabawek oraz puzzli.
Pani Annie Szwęch za podarowanie dekoracji świątecznych do naszej sali.
Pani Annie Gryko za zorganizowanie zajęć dotyczących praw dziecka.
Pani Justynie Tarasiuk za podarowanie zabawek.
Pani Natalii Wasiluk za podarowanie tekstyliów do prac plastycznych.
Pani Joannie Sawickiej-Koryszewskiej za ufundowanie pomponów do tańca oraz tablicy kredowo-magnetycznej do zajęć.
Pani Justynie Klimaszewskiej za podarowanie układanki - klocków Pop It.
=================================================================
Z uwagi na ograniczone możliwości spotkań z nauczycielami grupy, udostępniamy Państwu adres mailowy, poprzez który można się z nami kontaktować. Prosimy również o uważne i sukcesywne sprawdzanie ogłoszeń zawartych na stronie internetowej przedszkola oraz w placówce na tablicy ogłoszeń. Dziękujemy :-)
motylkips77@wp.pl
konsultacja indywidualna (tzw. godzina dostępności):
zmiana popołudniowa: poniedziałek i wtorek godzina 11:00-11:30
zmiana popołudniowa: poniedziałek i wtorek godzina 11:00-11:30
prosimy o wcześniejsze zgłaszanie potrzeby spotkania
=================================================================
Dyżury przedszkolnych specjalistów:
Beata Polak- logopeda
poniedziałek: 8.00 – 16.00,
Email: beatapolak98@gmail.com
p. Miranda Truchta - psycholog
wtorek: 7. 30 – 16.30,
Kamila Polonowska – pedagog specjalny
środa: 8.30 – 16.00, czwartek: 12.00 – 13. 30
Email: kamilapolonowskaa@gmail.com
Urszula Czykwin- pedagog specjalny
poniedziałek, wtorek, środa: 9.00/ 10.00 - 14. 00/ 15. 00
Email: urszulaczykwin@gmail.com
proszę o wcześniejsze zgłaszanie potrzeby spotkania
=================================================================
Harmonogram zajęć dodatkowych:
=================================================================
Konsekwencje złego zachowania:
Nagrody:
Rola nauczyciela w stosowaniu konsekwencji pozytywnych i negatywnych zachowań dziecka: